Vrácení, výměna a reklamace zboží
VRÁCENÍ
Pokud ti zboží zakoupené v mém e-shopu z nějakého důvodu nevyhovuje, můžeš ho do 14 dnů od doručení vrátit bez udání důvodu.
Vrácené zboží musí být:
-
nenošené a nepoškozené,
-
v původním stavu,
-
s originálními štítky.
Než zboží odešleš, napiš mi na info@brosi.cz
Zásilku pak můžeš poslat jakýmkoliv způsobem, který ti vyhovuje – není nutné ji odesílat doporučeně, ale doporučuji si uschovat doklad o odeslání.
Jakmile balíček dorazí a zboží zkontroluji, vrátím ti peníze (včetně původního poštovného) na tvůj bankovní účet – nejpozději do 3 pracovních dnů.
Náklady na vrácení zboží hradíš ty.
Vrácení se vztahuje pouze na nákupy uskutečněné v tomto e-shopu.
VÝMĚNA
Potřebuješ jinou velikost?
I výměna je samozřejmě možná.
Stačí mi napsat na info@brosi.cz.
Zboží, které chceš vyměnit, by mělo být nenošené, nepoškozené a s původními štítky.
REKLAMACE
Mrzí mě, pokud se něco pokazilo. Pokud se na zakoupeném zboží objeví vada, máš samozřejmě právo zboží reklamovat v zákonné lhůtě 24 měsíců od převzetí.
Jak postupovat?
- Napiš mi na info@brosi.cz - popiš vadu, přilož fotky.
- Domluvíme se na dalším postupu.
- Po dohodě zboží odešli na adresu, kterou ti pošlu.
Reklamaci se snažím vyřídit co nejrychleji – nejpozději do 30 dnů od převzetí zboží.
Zboží, na které se reklamace vztahuje, nesmí být poškozeno nevhodným zacházením, nesprávným praním nebo mechanickým opotřebením.
Na vady způsobené běžným nošením se reklamace nevztahuje.
